روز میلاد دلت نزدیک است...
سلام اقا سید!
حالتون رو نمی پرسم چون میدونم که حالتون خوبه
فقط حتما شما هم اینروزها غم پهلوی شکسته ی مادرمون رو دارید
نمیدونم از شادی تولد شما بگم یا از غم ناله های مادر...
آقا سید چهارشنبه هفت اردیبهشت ، چهل و ششمین سال تولد شماست
و امسال هم می خوایم بیایم کنار مزار پر از عطرت
و شمع روشن کنیم و برات تولد بگیریم
راستی سید ؛
همیشه پیش خودم فکر می کنم شما هم موقع پرواز سرت روی پای مادرمون بود؟
آقا سید، این روزها خیلی دلتنگیم؛
یاد پهلوی شکسته ی مادر و شهدای شلمچه...
آخه میگن شهدای شلمچه اکثرا پهلو شکسته بودن
خلاصه که سید با اینکه مزار پر از عطرت همیشه شلوغه
و جایی برای ما کوچکترین ها نیست
اما امسال هم با گل و شیرینی میایم کنارت.
آخه خیلی روز بزرگیه،
تو این روز مادری که میگن موقع نماز بوی عطر از لباش میاد
فرزندی رو به این دنیا هدیه میکنه که مزارش میشه
زیارتگاه جوونای دلتنگی مثل من
فرزندی که از 13 سالگی تا 23 سالگی موقع شهادت نماز شبش ترک نشد
و رابطه اش با آقا هم...
آقا سید مبارک باشه تولدت
و این روز رو برای چهل و ششمین بار به همه ی کائنات و آسمونی ها و زمینی هاتبریک میگیم.
راستی آقا سید!
این روزها باید به همسایه های مادرمون بگیم که دیگه راحت بخوابن
راحت تر از همیشه...
چون که صدای مادرم دیگه بلند نمیشه...
علی ( ع) این همه تنهایی رو به کجا بره خانوم؟
*این زینب که هم اکنون بر پای تو افتاده است و هر لحظه چون شمع کوچک و کوچک تر میشود
مگر نمیداند که باید پروانه وش به پای چند شمع بسوزد و دم برنیاورد؟
صدای زینبت می آید که:مادر! مرا از عاشورا مترسان... مرا به کربلا دلداری مده
عاشورا اینجاست، کربلا اینجاست
مادر! در کربلا هیچ زنی میان در و دیوار قرار نمیگیرد
خودت گفته ای...
ما حداکثر تازیانه می خوریم اما میخ آهنین بدنهایمان را سوراخ نمیکند.
نگو گریه نکن مادر، باید مرد در این مصیبت باید هزار بار جان داد و خاکستر شد
ما سخت جانی کرده ایم که تا کنون زنده ایم
نگو که روزی سخت تر از عاشورا نیست
من کربلا را میان در و دیوار دیدم وقتی که ناله ی تو به آسمان بلند شد
بعد از این هیچ کربلایی نمیتواند مرا این قدر بسوزاند.
تو از علی خسته تر، علی از تو خسته تر
تو از علی معصوم تر، علی از تو معصوم تر
تو چون کشتیه شکسته،پهلو گرفتی
و پدر را از این پس هزار عاشوراست...*
*( کشتی پهلو گرفته- سید مهدی شجاعی)
این الفاطمیون؟
بر حاشیه ی برگ شقایق بنویسید
گل تاب فشار در و دیوار ندارد...
مادر جان میگن وقتی که بچه زمین میخوره مادر میاد و بلندش میکنه
خانم جان خودت که طعم تو کوچه ها زمین خوردن رو چشیدی،
پس ما زمین خورده ها تو کوچه ی گناه رو فراموش نکنی خانم
دستای خستمونو ببین که با چه التماسی به سمتت گرفتیم
خانم جان دستمونوبگیر
پس آقا سید ، قرارما و شما
چهار شنبه ساعت 5 کنار مزار پر از عطرتونانشالله همه با هم زیارت عاشورا میخونیم
اگر زحمتی نیست با نگاه مهربونتون بیاید به استقبالمون
انتظار زیادی نداریم فقط یه دست رو این دل بیقرارو دلتنگمون بکش.

هفتم اردیبهشت تولد مادر سجاده نشین من هم هست
مادری که از قنوتش بوی عطر یاس میاد
و وجودش الفبای مهربانی ست
و نگاهش باغ ایمان است
مادر مهربون من
تنها همدم و مونس من در تمام زندگی
هزار بار تولدت مبارک
ازتربت پاک این شهید عزیز بوی عطر به مشام میرسد. برای زیارتش باید به بهشت زهرا(س)
قطعه 26 ردیف 32 شماره 22 بروید
وصیت نامه ی شهید سید احمد پلارک
بسم ا... الرحمن الرحیم
سـتایش خدای را که ما را به دین خود هدایت نـمود و اگر مـا را هـــدایت نمی کردما هـدایت نمی شــدیم
السلام علیک یا ثارا... ای چراغ هدایت و کشتی نجات ، ای رهبر آزادگان ،
ای آموزگار شهادت بر حران ای که زنـــده کردی اسلام را با خونت
و با خون انــصار و اصــحاب باوفایت ای که اسلام را تا ابــــد پایدار و بیمـه کردید .
یا حسین(ع) دخیلم آقا جانم وقتی که ما به جبهه می رویم به این نیت می رویم
که انتقام آن سیلی که آن نامردان برروی مادر شیعیان زده برای انتقام آن بازوی ورم کرده
و گرفتن انتقام آن سینه ســــوراخ شده می رویم .
سخت است شنیدن این مصیبتها خدایا به ما نیرویی و توانی عنایت کـن تا بتوانیم بـرای یـاری دینت بکار ببندیم .
خدایا به ما توفیق اطاعت و فــرمانبرداری به این رهبر و انقـــلاب عنایت بفرما .
خـــــدایا توفیق شناخت خودت آنطور که شـــــهداء شناختند
به ما عطا فرما و شهداء را از ما راضـی بفرمــا و ما را به آنها ملحق بفرما .
خدایا عملی ندارم که بخواهم به آن ببالم ، جز معصیت چیزی ندارم
و الله اگر تو کمک نمی کردی و تو یاریم نمی کردی به اینجا نمی آمدم
و اگر تو ستــارالعــیوبی را بر می داشــتی میدانم کـه هیچ کدام از مردم پیش من نمی آمدند ،
هیچ بلکه از من فرار می کردند حتی پدر و مادرم .
خدایا به رحمت و مهربانیت ببخش آن گناهانی راکه مانع از رسیدن بنده به تو می شود .
الهی العفو...
بر روی قبرم فقط و فقط بنویسید ( امام دوستت دارم و التماس دعا دارم ) که میدانم بر سر قبرم می آید.
سید احمد پلارک ظهر عاشورا 24/6/1365
فرزند سید عباس متولد 1344 تهران و اصالتاً تبریزی است.
در سال66عملیات کربلای 8در شلمچه به شهادت رسید.