من از انتهای جنون آمدم...

بعد از یک ماه از شلمچه برگشتم با یه دنیا دلتنگی...

تمام مردم اگر چشمشان به هفت سین است

به لحظه ی تحویل سال دلم غمگین است

نشد که بیایی ز بی وفائی ما

بیا که سال جدیدم با تو شیرین است

لیلی بی مجنون...تنها دعایم ظهور توست...

سال نو مبارک