من از انتهای جنون آمدم
من از انتهای جنون آمدم...
بعد از یک ماه از شلمچه برگشتم با یه دنیا دلتنگی...
تمام مردم اگر چشمشان به هفت سین است
به لحظه ی تحویل سال دلم غمگین است
نشد که بیایی ز بی وفائی ما
بیا که سال جدیدم با تو شیرین است
لیلی بی مجنون...تنها دعایم ظهور توست...
سال نو مبارک
+ نوشته شده در شنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۵:۰ ب.ظ توسط ارمیا
|
با کدام پا در برابرت زانو بزنم؟