دل وبلاگم زمستونی شده
میگن بخشش کار خوبیه اما بعضی وقتا انقدر آدم اذیت میشه که میگه هیچ وقت نمی گذرم
منم نمیگذرم
از خیلی ها نمیگذرم
از تمام کسانی که آگاهانه آزار میدن و حق دیگران رو ضایع میکنن نمی گذرم
از همسایه هایی که بدون توجه هرکاری که دوست دارن میکنن و انگار فقط آنها هستند که در این دنیا زندگی
می کنند نمی گذرم
حالا برن صبح تاشب مداحی کنن و خمس و زکات بدن
من از حقی که هر روز و هرشب از من ضایع میکنن، نمی گذرم
از اونایی که تو مترو بدون توجه به حقوق دیگران هرکار که دوست دارن انجام میدن هم نمیگذرم
و از اون آدمهای سیگاری که بی توجه به مردم توی ماشین و خیابان سیگار میکشن
و اصلا مهم نیست کسانی که پشت اونها راه میرن الان در حال خفه شدن هستند هم نمیگذرم
نمیگذرم
الان احتمالا خیلی عصبانی هستم اما فکر نمیکنم زمانی هم که آروم بشم از این دسته افراد بگذرم!
مولا علی (ع) : خوشا به حال آن کس که در نامه عملش در زیر هر گناه یک استغفار ثبت شده باشد.
دل وبلاگم زمستونی شده
حاج حسین گرمای لبخندتو از من دریغ نکن...
با کدام پا در برابرت زانو بزنم؟