روزهایم محتاجند...
اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است
اکسیر من،نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است...
تا به من رخصت ندهی که من نمی توانم از تو بنویسم مهربان...
روزهایم محتاجند
محتاج شیرینی لبخندت!
+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۱ ب.ظ توسط ارمیا
|
با کدام پا در برابرت زانو بزنم؟