اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است


اکسیر من،نه اینکه مرا شعر تازه نیست

من از تو می نویسم و این کیمیا کم است...


تا به من رخصت ندهی که من نمی توانم از تو بنویسم مهربان...

روزهایم محتاجند

محتاج شیرینی لبخندت!