هرگز زعشق خویش جدایم نمی کنی

محتاج بنده های خدایم نمی کنی


گفتی سه بار دیدن زوار میرسی

یا ایها الرئوف رهایم نمی کنی؟


دلتنگ روضه های حسین و محرمم

راهی خاک کرب و بلایم نمی کنی؟


این حرف آخرست که من با تو میزنم

مهمان صفره ی شهدایم نمی کنی؟؟؟

میلاد پر نورش مبارک


آیت الله مجتهدی تهرانی:

همچون مگسان روی پلیدی منشین

تصمیم بگیرید غیبت نکنید.

یک کسی این همه خوبی دارد،چرا بدی هایش را می گویید؟

خودت مگر کامل و خوب هستی؟

بهتر است آدم ببیند خودش چه کاره است؟

خودت هزار بدی داری و نمیبینی،آن وقت عیب کس دیگر را می بینی؟

رسول خدا(ص) می فرماید: چرا انسان خار را در چشم برادر دینی خود می بیند ،

اما شاخه را در چشم خود نمی بیند؟

شاخه در چشمش فرو رفته نمی بیند ، اما حالا یک خار کوچک را در چشم دیگری می بیند.

این کنایه از همان است که عیب کوچک مردم را می بیند و عیب بزرگ خود را نمی بیند.