یا ایها الرئوف رهایم نمی کنی؟

هرگز زعشق خویش جدایم نمی کنی
محتاج بنده های خدایم نمی کنی
گفتی سه بار دیدن زوار میرسی
یا ایها الرئوف رهایم نمی کنی؟
دلتنگ روضه های حسین و محرمم
راهی خاک کرب و بلایم نمی کنی؟
این حرف آخرست که من با تو میزنم
مهمان صفره ی شهدایم نمی کنی؟؟؟
میلاد پر نورش مبارک
آیت الله مجتهدی تهرانی:
همچون مگسان روی پلیدی منشین
تصمیم بگیرید غیبت نکنید.
یک کسی این همه خوبی دارد،چرا بدی هایش را می گویید؟
خودت مگر کامل و خوب هستی؟
بهتر است آدم ببیند خودش چه کاره است؟
خودت هزار بدی داری و نمیبینی،آن وقت عیب کس دیگر را می بینی؟
رسول خدا(ص) می فرماید: چرا انسان خار را در چشم برادر دینی خود می بیند ،
اما شاخه را در چشم خود نمی بیند؟
شاخه در چشمش فرو رفته نمی بیند ، اما حالا یک خار کوچک را در چشم دیگری می بیند.
این کنایه از همان است که عیب کوچک مردم را می بیند و عیب بزرگ خود را نمی بیند.
با کدام پا در برابرت زانو بزنم؟