کوچولوی نازنین

دستات ظریف و کوچک

لپات مثل بادکنک

تولدت مبارک

پارسال بودی 2ساله

الان شدی 3ساله

تولدت مبارک تولدت مبارک

بهترین دوستم؛ فاطمه ی عزیزم

امیدوارم که تا همیشه نظاره گر پروازت به سوی دستان خدا باشم

و اوج گرفتنت رو جشن بگیرم...

یه دنیا ارزوی خوب و قشنگ برات دارم که به خودت میگم

تا همیشه فاطمه بمون...

شما هم اگر دوست دارید تولد پرنده رو بهش تبریک بگید 

www.ta-owj.blogfa.com