کوچولوی نازنین
دستات ظریف و کوچک
لپات مثل بادکنک
تولدت مبارک
پارسال بودی 2ساله
الان شدی 3ساله
تولدت مبارک تولدت مبارک
بهترین دوستم؛ فاطمه ی عزیزم
امیدوارم که تا همیشه نظاره گر پروازت به سوی دستان خدا باشم
و اوج گرفتنت رو جشن بگیرم...
یه دنیا ارزوی خوب و قشنگ برات دارم که به خودت میگم
تا همیشه فاطمه بمون...
شما هم اگر دوست دارید تولد پرنده رو بهش تبریک بگید
www.ta-owj.blogfa.com
یه دنیا ارزوی خوب و قشنگ برات دارم که به خودت میگم
تا همیشه فاطمه بمون...
شما هم اگر دوست دارید تولد پرنده رو بهش تبریک بگید
www.ta-owj.blogfa.com
+ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۷:۴۷ ق.ظ توسط ارمیا
|
با کدام پا در برابرت زانو بزنم؟