نامهربان بودیم که بودیم... برگشتیم
دوباره سلام...
به خاطر این که دوستان خیلی ناراحت شده بودند من هم زود مودم خریدم و برگشتم...
شاد باشید
+ نوشته شده در شنبه دهم بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۴:۲۸ ب.ظ توسط ارمیا
|
به خاطر این که دوستان خیلی ناراحت شده بودند من هم زود مودم خریدم و برگشتم...
شاد باشید
با کدام پا در برابرت زانو بزنم؟